Sex på Aktuten


Det är aldelles för lite sex och kärlek just nu på akuten..
Jag pratar givetvis om CITYAKUTEN... Det är det ända Tvprogrammet som jag verkligen följer.. Och nu visar det sig att de ska lägga ner programmet... HJÄLP !! Vad ska jag nu titta på... 

Jag har ju följt Cityakuten sedan tidernas begynnelse känns det iallafall som...  De åren jag inte hade 3an så bad jag vänner spela in.. Missade ett par år faktiskt men hade den turen att när jag och Pelle flyttade ihop och skaffade 3an så gick avsnitten i repreis, just de åren jag missat... Då var det Cityakuten varje kväll och jag funderade på allvar att söka läkartjänst... Jag kunde ju allt ocm akutvård.. ;)

Nä, nu är reklam stunden över och dax att titta igen...

KramaVarandraVarjeDag....


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Elin - Design&Makeup

Oj, det enda jag minns av Cityakuten var den där flintskalliga mannen med glasögon :D haha

2009-03-30 @ 22:08:40
URL: http://designandmakeup.se
Postat av: Babyborderline

Tack för att du läser! :-)

2009-03-31 @ 15:27:41
URL: http://babyborderline.wordpress.com
Postat av: Tappaintehoppet

Å jag älskar cityakuten och njuter av varenda avsnitt som vore det, det sista. Å snart är det ju så. Usch, ja vad ska man titta på då?

Min favvo förr var Dr Carter, men just nu är den där läkaren från Australien, vilken är din?

2009-03-31 @ 18:27:27
URL: http://tappaintehoppet.blogspot.com/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0