Duktig....

Idag har det inte varit någon rast och vila... Pelle och jag har hållt på hela dagen....

Först åkte vi till Kallinge och hämtade trädgårdsmöbler, när vi kom hem så slipade Pelle de så att vi kan lacka om dom nästa vecka....

Samtidigt har jag rensat i garderober och i köksskåp.. Bort med all gammal skit.. Kastat 5 säckar med skräp, fyllt 2 tomma skåp till Tiza och Kim som de får ta över nu när de ska flytta...

Vi kommer ju ha mycket mindre plats när vi kommer upp till den nya lägenheten.... Både vad det gäller garderober och i köket... Funderat på hur jag ska lösa det i köket.. Vad i helafriden ska jag göra av mina kryddburkar.. Ja, jag vet att det är ett I-landsproblem.. Hittade denna smarta kryddhållare som jag kommer att sätta inne i ett skåp.. Smarthem.se.... Denna var inte alls dyr, 199:- och frakten ingår... Shit så billigt tyckte jag och började kolla runt på annat... Men det var inget annat som var billigt...

Nu ska jag köra och hämta Tiza och Kim som har varit och jobbat.. Kim fick ta Lisas roll idag eftersom hon fortfarande inte mår bra..

NattNattOchSussaGott !!!

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Micke

Önskar dej bara en trevlig kväll.

2009-03-30 @ 19:43:51
URL: http://pappamicke.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0