Min vackra Tjejer...



Det blev som jag trodde, jag hann inte att uppdatera igår..

Hade fullt upp HELA dagen, från halv sex på morgonen till 22 på kvällen. Då en trött student nästan somnade på soffan...

Vi hade toppen väder under utsparket och SJUKT mycket folk hade samlats på Ronneby torg där utsparket skedde.. Nästan hela familjen hade samlats för at ta emot den nybakade studenten... Eftersom Patricias klass sparkades ut först så traskade vi hem till oss för att in vänta kortegen.... (aldrig det stavas så)



Efter de hade åkt för bi satte jag Patricias pappa Jimmy i en rullstol och gick bort till skolna för att hämta vår dotter.. Hon visste ju att vi skulle hämta henne men i inte hur.. Hon blev glatt överraskad..


När vi kom tillbaka så åt vi och när klockan var 18 så öppnade himlen sig.. Tur att vi hade det stora partytältet...



Mitt under festen kom jag ju på att min lilla Lisa också hade en stor dag.. Hon slutade ju grundskolan.. 9 års slit har resulterat att hon nu kommer komma in på den gymnasieutbildning hon vill..
Så då reste jag mig upp och höll ett lite svamlande tal om hur stolt jag är till mina döttrar.. Ja, jag fick en känga av Jimmy men hallå.. Jag pratar inte i vi-form, utan i JAG form.. Han får ju prata för sig ;)
Skämt och sidor. Jag har två döttrar som är jätte duktiga och har nu hela livet framför sig..






Nä, ikväll blir det tidigt i säng...

HoppOchHej

Ordet är ditt! ♥
Postat av: tiza

<3

2009-06-12 @ 22:34:15
URL: http://tiiza.blogg.se/
Postat av: Lina

Vacker mamma kan inte resultera i annat än vackra döttrar!! Kram på dig!

2009-06-13 @ 15:15:15
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Fotograf Niklas Wibom

Jag trodde min blogg var rolig, men din är ju superkul !!!



kram !!!



Niklas



PS.Är du singel? :P

2009-06-14 @ 17:56:31
URL: http://niklaswibom.blogg.se/
Postat av: Niklas Wibom

Så fiiiiiiiiiina bilder du tar på dina prinsessor :)

2009-06-21 @ 21:13:36
URL: http://niklaswibom.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0