Vännskaps kramen



Denna fick jag av Ella idag.
Ella är en av mina närmsta vänner som jag lärde känna på en HV-kurs 96 så det är 13 år sedan nu. Jisses vad tiden går. Vi fann varandra rätt fort och har hållt ihop sedan dess. Även om vi inte räffas så ofta så vat jag var hon finns och vet samma om mig.
Träffar inte nåra av mina närmsta vänner just nu vilket känns
lite tråkigt, men jag orkar inte just nu. Så är det ibland......

Detta hjärta ska man skicka vidare till 12 som man vill behålla som vänner under 2009.

Så här är mina vänner som jag vill behålla.

* Pelle
* Ella
* Yvonne
* Camilla
* Patrik
* Ulle
* Tina
* Emma
* Åsa
* Kerstin
* Johan
* Elise

Det var allt för idag...
Pussochgodnatt




PS.. Maken har börjat blogga igen efter att han har varit tyst ett tag... Besök honom gärna
http://pellesocensurerade.blogg.se/


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ella

Du e söt;)Allt du skriver e sant. Även om vi inte ses så ofta så e du vännen i alla väder. Löv u!!

2009-01-14 @ 09:27:50
URL: http://www.metrobloggen.se/engdahl

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0