God Fortsättning..........

...........på året 2009...

Undrar hur lång tid det ska ta att lära sig det....??

Hmm det här med bloggandet var nog inte min grej... 2 inlägg sedan tröttnade jag.. hahaha..
Äsch... Jag gör ett nytt försök..
Blev nog lite besviken att ingen var inne och läste.. Konstigt då ???? Man behövde ju lösen, det var Simon som var snäll och upplyste om det.. Tackar !!







Nu är snart jullovet slut och jag har verkligen VILAT !!! Så skönt så...

Ska bli lite skönt att komma igång igen, vardagen är ju ändå bäst.. Eller???

Jaja, det är ju snart sportlov ;)

Nu ska jag och lilla dottern fixa med maten...
Favoritmaten nummer 1 = Blodkorv och potatismos med massa lingon .. Mumma

Pussochhej till nästa gång som jag lovar blir SNART !!


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0