Mod att förändra

Gud ge mig sinnesro att acceptera det jag inte kan förändra
Mod att förändra det jag kan och förstå och inse skillnaden.


Detta är AA`s filosofi och så borde fler kanske leva. Själva "Gud" biten kan man ju lämna utanför och sätta dit något annat istället.  Ta något som man själv tycker passa.

Haft en lugn och skön fredag. Kom hem vid 12 tiden och var ute med lilleman. Han var såå duktig. Träffade en liten tik som bara skällde på honom, men Fridholf var så duktig så och brydde sig inte alls om henne.

När jag kom hem gick jag och lade mig en stund. Skulle bara vila en liten stund men sov i 3 (TRE) timmar. Skönt!! Tror att jag behövde det...
Åkte och handlade med Tiza och svärmor, kylen var tom så den behövdes fyllas på.
Sedan blev det Let´s dance resten av kvällen, svärmor stannade hela kvällen. Lite god frukt sallad och skumtomtar blev det.
Hahaha !! BlondinBellan åkte ut och så snopen hon blev dSamantha. Foto: TV4å.

Efter Let´s Dance såg vi del 2 av en serie som heter Samantha Who? Handlar om en tjej/kvinna som legat medvetslös ett tag och när hon vaknar så minns hon inget alls från sitt liv. När hon börja känna sitt rätta jag upptäcker hon att han jar varit allt annat än säll. En riktig BITCH, till hennes stora skräck.
Det måste vara hemskt, men nu har hon ju världens chans att se till att resten av hennes liv blir ett bra liv, utan att vara elak och självisk.
Hon har chansen att  Förändra !!

Nu är det dax för att ta sista rundan ner i tvättstugan för i kväll sedan ut en liten kisse runda med Fridholf..

Morgondagen kommer att gå i KSK´s tecken, från morgon till sena natten...

PussochGodNatt


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0