Alla hjärtansdag tips......

THOMAS SABO CHARM CLUB
0125-007-10

Charm „Small heart"


Article number: 0125-007-10

"Heart" pendant, as a three-dimensional heart, red-enamelled, in 925 Sterling silver. (Size: 1.0 cm)

THOMAS SABO CHARM CLUB0462-040-14

Charm „Love Charm"


Article number: 0462-040-14

"Love Charm" pendant made from 925 Sterling silver and an imitation pearl, hand-crafted in many, time-consuming steps. The small red heart is red-enamelled and movable. (Size: 1.0 cm)


Jag bokstavlingen ÄLSKAR Thomas Sabos smycke. Mitt första Sabo smycke fick jag av
Pelle för ca 4 jular sedan och det har blivit några till sedan dess..
När vi gifte oss hade jag Sabos smycke på mig, halsband och örhänge i rött, som på bilden fast fyrkantiga....


Just nu är jag helt inne på Charm 0356-007-11
collektionen och denna julen fick jag en  Conversedojja av Pelle.Jag blev sååååå  glad. Trodde nämligen de var slut, men min käre
make hade beställt hem en.... Han slutar ALDRIG att förvåna mig...


0532-007-7
I mellandagarna så var vi på puben en runda och då spelade jag på en Jack Vegasmaskin och VANN !!!! 500:- Då kunde jag inte låta bli att gå bort till vår Guldsmed Kim Färm som säljer Sabo smycken.. Hade velat köpa en MUSSE så länge men tyckt att den var för dyr.  Men nu är den min och kostade mig bara 20 spänn ;)


PussochHej //

Ps. Smyckena längst upp är ett lite tips til dig Pelle !! // Frugan

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0