Helgen slut....

Så var denna helg också slut... I morgon är det ny vecka.... En skön och kort vecka, jobbar bara 3 dagar
eftersom jag tagit semester på torsdag... Åker till Avesta för att hälsa på Patrik och Sandra.. Ska mysa och gosa med deras lille Casper ända tills på söndagen... MYS !!!




Idag har jag varit med Moa i simhallen... Hon badade och hoppade som en sälunge i vattnet och verkade trivas !! Moa som ivanliga fall blir skit sur om man fotar henne posade hela tiden... ;) Denna bild har hon själv godkänt så att jag fick lägga ut den här på min blogg....

Nu ska jag ta hand om veckans stryktvätt, sedan blir det sängen....

Glöm inte att:  Det finns ingen bättre spegel än en god vän.

TjoHoIHallabro

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0