Bröllop


Jahaja, då sitter vi fortfarande kvar på tåget... Skulle varit hemma för 2 timmar sedan, men SJ är ju som dom är... Det var ombyggnad av rälsen mellan Norrköping och Linköping och det hade ingen talat om för oss. Vi bokade biljetterna visserligen tidigt, men det kan dom ju inte kommit på nyss att de skulle bygga om...

Jaja, vi fick nästan två timmar i det vackra vädret i Linköping... Jag har varit där en gång tidigare för ca 7-8 år sedan... Hittade direkt från stationen upp till torget.. Snacka om att jag har bra minne vad det gäller att hitta i städer..
Vi gick och käkade lite innan vi gick tillbaka till stationen och satte oss för att sola lite..

När vi sedan hoppade på tåget igen så hade vi bara sitt plats en liten bit så det blev lite hoppande mellan sätena.. Hahaha, så typiskt oss... Nu är vi snart hemma och lämnar just nu Sölvesborg..
Ska bli skönt att komma hem och få träffa lilleman och tjejerna igen. Pelle längtar nog mest efter sin säng. Hans har visst varit lite hård under helgen.. Min har varit så skön så....

Vill nu passa på att tacka värdfolket för en jätte mysig helg... Det ska bli en glädje att komma upp igen nästa år på ert bröllop. Jag blev JÄTTE glad av er förfrågan om jag vill fota ert bröllop. Klart att jag vill det. Ska bli en ära att få föreviga ER dag !!!

SkötOmErOchVarRäddaOmVarandra

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Lisbeth

Vi har också haft en underbar helg med sol och mycket trevligt sällskap och god mat, vad mer kan man önska sig :-)

2009-04-12 @ 20:33:05
URL: http://vipelyckan.blogg.se/
Postat av: Micke

Man får inte klaga.

Goa vänner o go mat.

O ett super duper väder.

Banverket jobbar dom på helgerna tros?

Idag blev det inger dopp, men kanske imorgon igen.

Ha en fortsatt skön helg.

2009-04-12 @ 21:38:36
URL: http://pappamicke.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0