Slut

Jahaja, då var 15 dagars ledighet slut... Oj vad jag har njutit dessa dagar... Inte en massa måsten utan bara massa mys.
Kändes som jag verkligen behövde detta. Sommarsemestern var ju inte så bilism precis.. Visst lugnt när vi var i Skottland men sedan var det ju hela flytten....Det klart bästa med denna jul och nyår har varit att jag fått ha alla flickorna hos mig Patricia och Kim har flyttat hem och vi har träffats varje dag...
De har en lägenhet nere i stan men deras möbler har ju inte kommit än, inte har deras internet kommit igång än så de är här och "snyltar".. Är så glad att ha de hemma igen.
Imorgon ska de åka till Göteborg och hänt mitt lilla barnbarn och jag ska börja jobba... Måste komma i säng i tid ikväll... Dags ändra tillbaka dygnet...God natt

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0