Stampa vidare

Idag lämnade jag in....
 
Lämnade in mina Hemvärns kläder och allt  annat materiel... Kändes faktiskt lite konstigt, även om jag inte varit aktiv på så många år så har det ju ända haft en sådan stor plats i mitt liv <3  Alla människor jag lärt känna, allt jag fått lära mig som jag fortfarande använder nästan varje dag..
Några av mina närmsta vänner har jag fått genom Hemvärnet, vänner för livet ...
 
Ja ja nu är den tiden förbi och dags att stampa vidare ;)
 
Foto: <3
Hämtade vår nya ringar idag.... Visst är de snygga...
Kommer nog att ta ett tag innan jag vänjer mig, för det är mycket ring på fingret nu ;)
 
Nä, nu blir det inte mer här ikväll, tvättstugan som gäller en stund
 
Puss och Kram

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ella

TOK FINA :)

2012-09-17 @ 22:31:56

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0