Måndag

och jag tog iallafall en liten sovmorgon ;) Stängde av klockan, drog täcket över huvudet och somnade helt enkelt om.. Mörkt och trist hela tiden tycker jag... Och framför allt REGN hela tiden... Tycker inte om regn och Fridholf hatar verkligen regn...
Imorse när vi skulle ut gicka hen ut med framtassarna, tittade på mig och backade in igen.... Galen matte som ska ut i detta blöta ;) Knäpphund...  Men imorgon har de iallafall lovat sol...
 
Nu längtar jag tills nästa söndag..... Då blir det utflykt till Ullared .... LOVE!!!
Då ska det shoppas och mest julkappar... Hade ju varit skönt om jag kunne bli klar med julklappshinhandlandet under en och samma resa...
Måste bara dela med mig av denna bilden... Ett ljusfat alà Catrin ;) Pelles kusin Tina var här för någon vecka sedan, hon blev förtjust i mitt fat och köpte spray och gjorde sitt egna ;) Hur snyggt som helst ;)
 
 

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0