Två sekunder senare kom polisbilen

Haft en bra kväll på jobbet.. Goa ungdomar som gjort kvällen till det bästa..

Känner att irritationen börjar komma allt oftare och lättare nu... Så sinnesros bönen har betts några gånger ikväll, den och några djupa andetag ;)

När jag cyklade hem körde två killar på moped om mig. När de kört om mig vände de sig om och stirrade på mig helt vettskrämda.... De tittade jätte länge, så länge att jag sa
- Vänd er om och titta på vägen istället.. Givetvis hörde de ju inte mig, men de pep in på en liten gata och gasade på..
Två sekunder senare kom polisbilen ;) Det var den de tittade efter, inte mig !! Hahaha
jag fick mig ett gott skratt..

I morgon kommer min lilla mamma och hälsar på <3 Men nu är det natten på Krooks väg
SOV GOTT !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0