Mina fina arbetskamrater

Tjoho...
Då går jag in på dag fyra och jag tycker det gått förvånansvärt bra.. Visst är det jobbigt emellan åt men när jag tänker efter så handlar det om max 30 sekunder som suget är som värst.. JAG SKA KLARA DETTA!!!

Idag blir det en lång arbetsdag... Åker till jobbet vid tio, för att sedan åka och handla. Tillbaka till jobbet för att fixa lunch till mina fina arbetskamrater.. Wokade grönsaker med chilikyckling och nudlar... MUMMA!!

Så nu får jag nog allt sätta fart..

Önskar er alla en riktigt bra dag <3

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ann

Det var kanon gott<3



Kram Ann

2012-03-29 @ 17:20:26

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0