Kan bli hur STOR som helst

24 timmar nu... och har jag klarat ett dygn så måste jag ju kunna klara 24 till...

Faktiskt gått över förväntan idag... Inga utbrott, jo ett litet men det hade jag nog fått ändå.. Visst jag har varit super rastlös men det har funkat...

Haft en trevlig kväll på Bruket, men målande och glada tjejer... Även en sjungande och spelande tjej.. Sjukt duktig som jag tror kan bli hur STOR som helst... Hon kommer från en skönsjungande familj vad jag förstår.. Under kvällen kom vi fram till att hennes stora syster Maria sjöng på Pelles och mitt bröllop tillsammans med mina döttras kusin Nikki....

Pratat med Tiza och hon hejar på mej i mitt beslut att sluta röka HEJA MIG!!!

Nä, nu ska jag ta mig ett Djupt andetag och gå och lägga mig ;)

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0