Jag ska bli Mormor

och nu är det VÅR i luften.... ÄNTLIGEN!!

Efter att varit ute en liten sväng med älsklingspojken nummer ett så blev det kaffe på balkongen...

Har även hunnit packa ner allt i linneskåpet och tänkte åka upp till huset med det senare i eftermidda innan jag börja jobba..

Igår gjorde jag mitt första förberedande för att bli mormor <3
NEJ, ingen av flickorna är gravida, utan jag var inne i Glasaffären här hemma och skulle köpa en presennt till en fin vän som just förlovat sig... Då stod den där..
Ni vet en sådandär karamellskål på fot med lock, som iallafall min mormor hade när jag var barn... Jag köpte en röd fin och den ska stå i vardagsrummet så mina kommande barnbarn kan gå där och tråna...
- Mormor, få vi ta en godis ;)
Tjejen i affären tyckte nog jag var lite knäpp, men det bjuder jag på ;)

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0