Han kändes INTE hundra

Goder morgon världen... Ser ut och bli ett strålande väder idag också...

Gissa om jag är rastlös... Går in på tredje dagen nu och det SKA gå...
Tack för alla stöttande ord, det värmer och hjälper...

Idag ska jag lämna över nyckeln till killen som ska städa lägenheten.. Han kändes INTE hundra när jag pratade med honom i telefonen...
Det var så att i början på januari så skickade jag iväg ett mail till en flyttstädare och ville veta vad han skulle ha EFTER det Rut var avdragen.
Jag fick svar att det skulle kosta 3000:-
Jag brydde inte om att svara, men efter några dagar så mailade han igen och frågade om vi skulle ha någon städhjälp. Jag svarade att vi inte bestämt oss än. Fick då svaret 2500:- Svarade inte på det heller..
Sedan var det lugnt ett tag och plötsligt fick jag ett mail och nu var priset 2000:-
TAGET skrev jag och bokade honom...
När jag nu ringde honom igår så hade han GLÖMT vår bokning ?!??

Jaja, får väl se om han kommer idag eller ej ;)

Have a nice day..
PS: Hunden på bilden är mammas lilla söta Frans <3

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0