Full

dag...

Nu ska jag snart inta en riktigt bra frukost så jag får massa ork till denna dag.

Bilen ska fyllas med flyttkartonger som ska upp till huset och det blir mer än en bil misstänker jag ;)
Sedan ska allt packas upp så kartongerna kan följa med hem igen. Gardiner i sovrummet ska upp och även våra "svävare".
Den nya speglen som Pelle hämtade igår måste också komma på plats.
Det är så skönt att vi har tillgång till huset redan nu så jag/vi slipper flytta allt samtidigt... Jag är snart klar med MINA saker, undras när resten av familjen ska få tummarna ur och iallafall börja packa sitt...

Nu sprider sig kaffedoften in i sovrummet och magen skriker nu
- KAFFE!!!

Have a nice day !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0