Arne Dahl

Arne Dahl har skrivit 10 böcker om Agruppen och jag har INTE läst någon av dem.. Varför vet jag inte men så är det..
Jag har däremot sett fem av fem filmer som är baserade på böckerna...
Varje film är cirka tre timmar och vad jag förstår kommer de visas på tv senare i år...

En brokig samling poliser bildar över en natt A-gruppen, en specialenhet inom den svenska polisen vars uppgift blir att utreda särskilt våldsamma och komplicerade våldsbrott. Utredningarna sträcker sig ofta bortom alla tänkbara gränser vilket påverkar poliserna hårt, både som kollegor och som människor....

Hoppas verkligen att de blir film på de fem andra böckerna också för jag tänker inte läsa dem heller.. Blir nog bara besviken som jag brukar bli...

Lite snopen blev jag allt nä en av skådespelarna visade sig att vara Magnus Samuelsson, ni vet han Världens starkaste man... Han var lite vek i början enligt mig men har verkligen VÄXT in i rollen, som Torsten <3

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0