- Du är så JÄVLA fräck

Har ni sett något sötare... Hittade bilden på Facebook och var bara tvungen att visa er den..

Ledig dag... Skönt.. Fått massa gjort i min egen takt ;)

Imorgon tänkte jag gå och väga mig... Måste ju hålla koll så jag inte går upp igen, det hade ja varit lite dumt nu när jag kämpat hela hösten..
Det är så roligt  för jag får kommentarer nästan varje dag hur fin jag är.. Sådant gillas skarpt <3
Ja, det måste jag berätta.. Hade nästan bestämt mig att byta frisyr nästa gång jag ska klippa mig... Men i lördags kom det fram en kvinna till mig. Har aldrig pratat med henne innan men har sett henne på stan.
- Du är så JÄVLA fräck i din frisyr....
Tack för det... Så roligt när vilt främmande människor kommer fram och ge positiv feedback till en... Blir alltid jätte glad. Tycker själv att jag är duktig på att berömma andra, även sådana som jag inte känner.
Så nej.... jag tänker ha min kam ett tag till <3

Nu ska jag ut med lillpojken sedan hopp i sängen

GOD NATT

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Lina

DU är så jävla FRÄCK! Och SNYGG! Och COOL!

KRAM

2012-03-21 @ 00:43:46
URL: http://linaishav.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0