Tårarna ska rinna

Idag har jag slavat så gott som HELA dagen i köket... All maten till Lisas studentfest skulle göras... Allt gick smärtfritt och är så lycklig över att köket är så stort..

Jimmy och hans nya kärlek kom vid 17 tiden för att leverera partytältet, bord och stolar.. Efter cirka en timme var det på plats och blev hur bra som helst.... Passade perfekt mellan träden och vi behövde bara såga bort några grenar ;)

Nu är jag klar med det jag kan göra idag... Resten får göras imorgonbitti...

Tänk att min lillfis tar studenten imorgon... Helt otroligt!! Vart har åren tagit vägen.. Känns som det bara var ett tag sedan som hon började skolan och nu ska hon sluta... Måste få ihop ett litet tal till henne... Tårarna ska rinna *hehe*
Men de kommer de ju göra på mig också... Hela dagen...

Nä, slapp i soffan nu innan det blir hopp i sängen



Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0