Nytt på Blogg.se

Tjoho...
Här har det ändrats ser jag.. Vet inte om ni märker någon skillnad, men jag som "skrivare" ser en stor skillnad.. Verkar vara vettiga förändringar de gjort..
 
Haft en underbar vecka med lägerverksamhet i underbara Karlsnäs.. Fint väder, goa barn och ungdomar <3
Och nu är det midsommar... Undras vart tiden tagit vägen... 17 dagar kvar tills jag och Pelle åker till Skottland.. Ska bli så mysigt, även om det kommer att bli trångt där borta.. Vi kommer att vara sammanlagt åtta vuxna i en fyrarummare ;) Så vi får hoppas på fint väder så vi slipper att sitta inne på varandra hela veckan ...
 
Nä, nu ska jag göra mig iordning för att sedan be en bön till vädergudarna om vackert väder ikväll.. Ja, iallafall INTE regn..
Var nu rädda om er och varandra i helgen <3

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0