Våga säga NEJ!!

MIN!!! Imorgon kommer den <3
 
Får väl börja med att ursäkta lite.... Har inte haft ork att blogga på några dagar.. Det händer så mycket runt omkring mig just nu att jag har jobbigt att fokusera på något annat..
 
Ikväll blir det konser i Kalleskrona med fina Ulle.. Ska bli skoj <3 Men innan dess ska jag jobba några timmar.. Sista rycket innan semestern.. Några timmar idag, natten imorgon sedan SEMESTER!!!
Fotograf: Magnus Gustavsson/BLT
Idag ska jag stå utanför systemet och dela ut "Tänk om" flyers! Att våga ta ställning som förälder när det gäller alkohol.. Att helt enkelt våga säga NEJ!!
Bilden här ovanför är från dagen tidning BLT ;) Vackra som solen själva <3
 

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Maria

Har följt din blogg ett tag nu. :) Du har sagt att du har en liten hemlighet... Jag tror jag listat ut vad det är. ;) Du har lagt lite ledtrådar här och där men jag ska inte avslöja dig om du inte vill. Ha det gott och lycka till!

Svar: Tack Maria... Det är nog många som gjort ;) Kommer släppa min hemlighet när vi kommer hem från Skottland ;)
Catriin

2012-07-05 @ 16:51:00

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0