Skönt

att vara hemma igen....
 
Resan hem var tuff... Vi steg upp vid tre tiden för att göra oss i ordning och vänta in taxin som skulle köra oss till flygplatsen...
Väckte inte tjejerna för att jag trodde att det skulle bli lättare för mig att INTE säga hej då utan bara säga god natt och vi ses igen kvällen innan... Oj vad jag hade fel... Helt fruktansvärt var det.. Grät hela taxiresan, nästan hela flygresan och även på tåget.. USCH för att lämna sina barn sådär.... USCH!!
 
Väl hemma så hade Nathalie gjort så fint... Kaffe och kladdkaka stod på bordet.. Tack, det var sååå gott och efterlängtat <3
 
Sedan var det dags att hämta älsklingspojken... OJ vad han blev glad... Han har nog gått ner lite i vikt och är rätt lös i magen men inte alls som förra gången... Han har inte släppt mig två sekunder sedan vi kom hem....
 
Direkt efter vi hämtat Fridholf så gick vi upp till huset.. VÅRT HUS!! <3 Jo det är sant.. Pelle och jag har KÖPT hus... Och jag som sagt sååå länge att jag aldrig ska köpa hus ;) Men nu är det gjort och vi flyttar om två veckor. knappt .. Någon som vill hjälpa till??
Den största anledningen att vi köpt hus är att vi INTE kan bo kvar här där vi hyr nu.. Ni flesta vet ju vilket tjabb vi haft med våra hyresvärdar.. Eller tjabb har det ju inte varit för vi har ju inte haft någon kontakt med dem.. ;) Läs här om ni vill
Ska snart åka iväg och hämta kartonger sedan blir det till att PACKA och asa kartonger resten av semestern... Lovar att jag ska ta lite bilder så ni får se ;)
Nu önskar vi att allt bara ska bli lugnt och skönt i vårt nya fina hus <3

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tina

Välkomna hem, förstår att det var svårt att åka ifrån tjejerna <3
Tänk vad ni har att se fram emot nu, ERT hus - på härliga Rydenska!
Många kramar!

Svar: Tack fina Tia.. Vi trivs ju verkligen här på Rydenskan... Så trevliga grannar jö <3
Catriin

2012-07-18 @ 20:16:25

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0