120707

Himskans trevlig dag var det igår lördag...
Jag kom ju hem tidigt på lördagsmorgonen efter att ha jobbat nere på staden... Mycket trevlig kväll och våra fantastiska ungdomar skötte sig ;)
 
Redan klockan nio var jag uppe igen och strax efter tio satte jag mig på cykeln och trampade ner på stan för att möta upp Finaste Ulle med familj.. Har blivit en tradition att Ulle och jag spenderar några timmar tillsammans på Tosia <3
 
Tänkte att jag skulle vila en stund på eftermiddagen, men så blev det inte.... Fullt ös HELA tiden...
 
Pelle och jag firade 5årig bröllopsdag och det firade vi genom att gå ut och äta på tumanhand <3
 
Efter god mat så promenerade vi ner till svärmor där den årliga "SommarFesten alá Fridh" ägde rum.. Fullt ös, massor av skratt och galna människor....
 
Kvällen avslutades som den började.. En runda till på Tosia ;)
 
Idag blir det tvätt, packning för imorgon åker vi!!
 

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0