Ledig

söndag... Blivit om pysslad av fina Jenni.. Uppfrächade naglar som blev hur snygga som helst.. Lite kortare denna gången vilket gör att jag återigen kan hantera både telefonen och datorn igen ;)
Tog lite längre tid än beräknat så Pelle åkte upp till huset sjäv idag och började med att sätta ihop vitrinskåpet själv ..

När jag var klar hos Jenni åkte jag också upp till huset och hjälpte till med skåpet.. Blev hur snyggt som helst :) Vad vi kan....
Jag packade upp ett par lådor som vi ändå inte använder och in med det i skåpen..
Känns skönt att kunna "flytta" in lite i taget och slippa allt när det stora lasset går..

Nu sitter jag på IKEA.se och letar saker som behövs ;)

Nu ska jag prata med min älskade Tiza!!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0