Knasig bild på mig!!

Haft en underbar dag med Tiza och Kimzi...

Långfrukost för att vänta in posten sedan taxi till badet.. Lugnt och skönt på äventyrsbadet men jag kan tänka mig vilket ös det är där när det är helg eller skolfria dagar..
Att se Kim i sitt rätta element var underbart att se.. Som en femåring på julafton..

sedan blev det lite shopping och fika för at sedan ta taxi tillbaka till lägenheten...
Tiza och Robert försvann genast för att hämta mitt lilla barnbarn.. En vit med svarta fläckar, helsvart svans som nu bär namnet Moonlight.. just nu gömmer han sig under sängen och vägrar låta mig fota honom..

Här kommer dagens bilder <3

Här inne badade vi..

Utsikten från bubbelpoolen, fast då var det inte dimmigt.. Den kom lagom tills jag skulle fota :(

Någon hyllning eller något till vikingarna

Dagens lunch, tonfiskmacka med massor av ost, chips? och en god gojja med lök och morötter

Kul skylt ... H.M Prison

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0