ÄNTLIGEN

Har jag fått höra säckpipa och se en man i kilt... Nu kan jag åka hem :)

Tiza och jag är på väg till tåget som ska ta oss till Glasgow

Glasgow äe en väldigt vacker stad och i dag var den VÄLDIGT vacker

Tiza ville åka men INTE jag!

Och till slut stod han bara där ;)

Syns det hur lycklig jag är <3

Framåt eftermiddagen var det dags att bege sig hem åt ;)

 

Nu sitter vi och väntar.. väntar på vad vet jag inte riktigt men jag är färdig packad för i morgon då en taxi kommer och hämtar mig kvart i elva i morgon...

Har JÄTTE delade känslor med att åka hem.. Visst jag saknar alla där hemma menn vill ju inte lämna Tiza kvar här... Det är ju över fem månader innan vi får ses igen....

Nu blir det inget bloggandes förens jag kommer hem igen, alltså söndag natt!!

 

See you <3

 


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0