Hjärtedag <3

dagen har gått i hjärtats tecken...
Redan igår fick jag ont i mitt hjärta.. Det högg liksom till med jämna mellanrum strax övanför vänster bröst.. Sa inget till någon hela dagen men på kvällen blev jag riktigt rädd och brättade för Pelle...

Vi bestämde om det fortsatte som idag skulle jag ringa läkarstationen.. Har inte sovit mycket inatt utan legat och skrämt upp mig själ.. Är bäst på det tror jag ;)

Fick tid hos doktorn vid tio tiden och fick först göra ett EKG !!

Läkaren förklarade att allt så normalt ut och att jag inte skulle dö idag ;) Troligtvis en sträckning.. och det stämmer nog efter det att vi bar ner nathalies garderob i källaren i sönadags ;)
Det hugger fortfarande så fort jag rör på mig, men som sagt jag ska inte dö idag <3

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0