Härliga

söndag...

Mår som jag förtjänar.... UNDERBART !!

Efter festivalen igår åkte danseskorna på och jag och Therese tog oss ner till stan för att rasta våra lurviga.. Åh vad skönt det var att få dansa lite..
Mycket folk ute, mest ungt men en och annan i ens annans ålder var ute också...

Men jag förstår mig INTE på folk som går ut bara för att bråka och göra det surt för andra.. Flera stycken som var ute igår som bara tjabbade.
Våra kära poliser hade fullt upp igår..

Tog lite sov morgon idag för att sedan åka upp till  huset och speka runt lite i trädgården.. Helt underbart väder ute idag <3

Nu ska Lisa och jag snart åka till Karlshamn och titta på Magnus Betner.. Ska bli så skoj, älskar hans råa humor...

Önska er alla en fortsatt härlig söndag <3


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0