??

Det gick på en timme. Sedan kunde hemlöse Claes Persson, som jag skrev om i förgår, ta in på vandrarhem över veckoslutet.
På måndag är ett möte inbokat med en handläggare på socialkontoret för att lösa frågan om bostad..

Jag fattar fortfarande INTE hur det kan få gå till så...

Det är för mig såå många frågetecken.. För mig som själv är mamma till vuxna barn så hade jag ju aldrig låtet mitt barn vara hemlös..
Som mamma har man väl alltid plats för sina barn eller.. Jag vet inte hur det är i detta fallet, vad det är som gör att varken mamman eller pappan kan ta emot sin son.
Kan ju förstå om det handlat om droger, men det verkar det ju inte som...
Jag klandrar inte föräldrarna, då jag inte vet all fakta men jag tycker som sagt att det är konstigt att man inte har plats för sin egna son....

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0