Sitter på Oskar

Jahaja då har jag blivit helt hysteriskt arg idag också ;) Nä, så farligt blev det inte men visst fan blev jag väldigt irriterad!
Vi köpte ju en markis förra veckan och den var ju menad att den skulle sättas upp imorgon med lite hjälp av Andreas och Ella... Men nu går inte detta och allt på grund av DHL!!! Jävla skit företag!!!
Jag ringde till Rusta i morse och undrade lite snällt vart min markis tagit vägen? Åh, den finns i Ronneby så ring DHL så har du den snart... Jippy tänkte jag och ringde... Men nej... Den fanns INTE i Ronneby.. Den låg kvar i Växjö... Nä, här finns den inte, den är kvar i Ronneby... Jaja, ring mig när ni har bestämt er vart den är säger jag...

Klockan tre har de inte ringt, så då ringer jag igen.. Nä, vi har INTE hittat den säger det lilla snöret då, men jag ringer så fort jag vet... MORR!!!
Kvart i fyra ringer hon och säger...
- Du, vi har råkat skicka tillbaka den till Rustas huvudlager... VA!!!??!!
- Jag jag vet inte varför men så är det..... Men om du ringer till Rusta så kanske de hinner skicka ut en ny så kan du få den imorgon.... DUBBELMORRA!!!
Jag ringer Rusta och får till slut prata med någon uppsatt chef som ber att få ringa tillbaka när hon pratat med DHL!
När hon ringer tillbaka är klockan strax efter fyra och jag inser ju snabbt att jag INTE kommer få någon markis tills imorgon... Inte Rustas fel utan DHL!!!
 
Jaja, inget att göra åt utan bara att vänta, men jag lovar att jag ska se till att den ansvarige på DHL ska få kompensera mig/oss på något sett....
 
Nu sitter jag iallafall skönt på min Oskar.. Jysks kontorsstol Oskar ;)
 
Have a nice evening
 
 
 

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0