Krooks väg 7

Är nu ett minne blott..... Är nu helt klara med det huset. Var där borta en stund idag. Firade allt elände tillsammans med Bosse från hyresgäst föreningen. Känns så skönt att ha de på vår sida. Fast som jag brukar säga, Inget ont som har något gott med sig <3
Hade vi inte hyrt huset på Krooks väg 7, hade vi med all sannolikhet INTE hittat huset s
om vi faktiskt nu ÄGER!!! Tack för det Tony och Frida ;)
 
Tina.... Jag känner att jag behöver presentera dig för mina döttrar vet ju inte vem du är ... :).... Visst är det lite roligt att de inte vet vem du är ;)
 
Ikväll har jag och Yvonne invigt altanen... En flaska vin och en massa snack... UNDERBART !!
Nu är det natten och Fridholf gick precis ner och lade sig sin säng...
 
Imorgon blir det till att köpa en kontorsstol.. Funkar INTE att sitta på en klaffstol.. Armbågarna skriker av smärta

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tina

:-) vi hinner lära känna varandra, eller hur! Men visst känns det lite konstigt! Kram!

2012-08-02 @ 00:15:07

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0