Flytta IGEN ;s

Hela dagen, känns det som.... Men det var det värt... Oj så gott det blev...
Bjöd hem svärmor, svärfar, moster Marika och hennes Hasse på lite grillat som tack för all hjälp, under flyttarna som varit under sista tiden.. TACK!! Ni är guld värda ...
Ja, det är ni andra också och det vet ni att jag tycker ;) Vi satt ute länge ikväll och det märks att sommaren börjar gå mot sitt slut.. Tråkigt att den var så himskans kort iår :( Vet inte riktigt hur jag ska klara mig tills nästa sommar... Åt helsike för lite sol och värme denna sommar...
 
På måndag börjar jag jobba igen... och VEM har tagit beslag på mina fyra veckor?? VEM???
Jaja, bara att bita ihop ;) Tur att jag har ett jobb som jag trivs med och att det blir fullt ös med en gång... Ska nämligen fortsätta med det jag gjort HELA semestern... Vi ska flytta ;)
Vi ska flytta från fritidslokalen till biblioteket uppe på Hjorthöjden och det kommer bli så bra så ...
 
Nä, dags att sussa nu .. NattNatt
 
 
 

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0