Vad betyder det??

Åh vad skönt väder vi har haft idag... Riktigt vårväder... Slutade tidigare idag och gick en låååång runda med the dog ;) Rensade hjärnan ordentligt !!

Fixade och donade lite i trädgården, men oj vad mycket det är där och göra... Kommer ta sin lilla tid innan det blir i ordning... Har med all sannolikhet inte varit någon som gjort något där på många år.. Klippte ner rosorna idag och de var helt sjukt stora och långa... Hur mycket taggar som helst så några svordomar blev det ;)
Får bli många timmar ute... Det jobbiga är bara att jag har så ont i mina händer just nu så jag orkar inte så länge.. men det får ta tid, så enkelt är det bara ;)
Vi har JÄTTE mycket sniglar i trädgården upptäckte jag idag... Vad betyder det??

Nu ska jag slänga mig i soffan och hoppas att någon vill spela Word Feud med mig ;)

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0