Ska bli så skoj ;)

Och nu ringde äggklockan... Äggen färdiga ;)

Just uppstigen och sitter här nu med min första kaffekopp för dagen... Resten av huset sover, nja inte Pelle för han är på jobbet...


Ikväll ska jag och Therese ha Påsklovsdisco för låg och mellanstadiet.. Hoppas nu på MÅNGA ungar ;) Men det brukar det ju vara...
Innan dessa ska vi fixa potatissallad till Sunnas ungdomar som kommer imorgon. Lite fotbollsturnering mellan Brukets fritidsgård och Pelles Sunna.. Ska bli så skoj ;)

Nä, äggen är ju som sagt klara, kanske dags att väcka tjejerna och få i sig lite frukost...

Förresten, nu går jag in på dag 11 som rökfri och det går bra... Klarar jag 11 så klarar jag 11 till ;) Ställer mig frågan varför det inte kännts så här innan när jag slutat. bara haft en jobbig natt med mardrömmar. De andra gångerna jag slutat har varit hemska..
Kan ju vara så att tabletterna jag äter gör sitt ;) Hört så mycket om dessa tabletter, både positivt och negativt.. Men för mig har de funkat ;)

Nä, nu ska jag göra äggmackor

Have a nice day


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0