Så härligt underbart <3

Fick syn på mig själv i spegeln på väg in i duschen efter GRYMT träningspass.
Där stod jag naken, slapp och blekfet. "Vad fan!", tänkte jag.
Så gick det upp för mig.
Det är ju 1:à april!
HA HA HA. MIG lurar man inte så lätt! ;-)
Haha !! Denna cirkulerar på FaceBook nu, rätt skoj ;)

Idag har jag gått om kring i min pippi-one pice nästan hela dagen.. MYS!!

Bakade lite cupcakes som jag bjöd på när svärmor och svärfar kom, men även när ex-svärmor kom för att hämta Lisa.. Kul att baka när köket är så härligt underbart <3
Sedan blev det kycklinggryta till middag.. MUMMA!!!

Träningen var som sagt sjukt bra, mest teknik men det passade mig bra som varit borta ett tag.. Kan tänka mig att jag kommer ha träningsvärk ändå imorgon kväll..

Nu ska jag hoppa i sparkdräkten igen och titta på en film tänkte jag

Var rädda om er där ute och sov gott


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0