Oväntat besök

Idag är det INGEN vanlig dag, idag är det FRIDHOLFS födelsedag!!
Vår lilleman fyller 6 år idag.. Stor pojken nu <3

Har tagit lite flex ledigt idag, kände att jag behövde det.. Lite socmorgon trodde jag.. Haha..
Nädå, strax innan 8 så ringer hantverkaren.. Nu ska toadörren dit... Jaja, sova kan jag ju gör en annan gång..
Nu står kaffe pannan och puttrar.. Funderar på att göra nån liten kaka om det är så att jag får oväntat besök idag ;) Jo så får det bli .. Kaka är alltid gott..

Önskar alla en bra dag, trots att det är Fredagen den 13 ....

Ordet är ditt! ♥
Postat av: liisa - the awesome one

grattis min fina söta bebis på 6årsdagen <3

glöm inte ringa veterinären om hans svans

2012-04-13 @ 09:31:17
URL: http://queenofthedamned.webblogg.se/
Postat av: Tina Johansson

Grattis på födelsedagen lille Fridholf =)

2012-04-13 @ 10:21:33

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0