Nästan tusenlappen billigare

God middag på er alla där ute i regnvädret.... USCH vad tråkigt med regn, jag skulle ju hänga ut min tvätt idag.. Jaja, tumlaren får väl gå varm istället..

Igår ringde jag Folksam angående min "pisstelefon" och berättade vad de som skulle "laga" telefonen hade sagt. Killen jag pratade med undrade varför jag skickat iväg den från början.
- De telefonerna går ju inte att laga om det är fuktskada... Hmmm jag har alltså gått i nästan tre veckor och väntat på ingenting.. Jaja.. Jag fick 70% igår in på mitt konto -750:- som självrisken var på. Resten får jag när jag skickat in ett kvitto ;)
Kollade på nätets "prisjakten" och såg att Kallinge Radio har min telefon, fast i vit. Nästan tusenlappen billigare än tre´s. Så nu går jag helt plötsligt plus med cirka 250 spänn ;) Tack för det ;)

Senare i eftermiddag kommer fina Ella med familj på besök...


Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ella

Tack för en trevlig eftermiddag <3

2012-04-14 @ 21:47:42

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0