Bandage hela helgen

Snart dags att åka till jobbet... Skönt med lite sovmorgon... Inte mycket sömn i natt.. Svettas så jag håller på att bli tokig.. Det är så fruktansvärt varmt i sovrummet.. Tror jag, eller så kanske det är så att jag har egna små värmevallningar... Jaja.. Måste iallafall fixa med värmen i sovrummet..

Litenmans svans har hållit sig bra i helgen... Såret läker fint och hoppas, hoppas att vi kan hålla den skadefri.. Han har gått utan bandage hela helgen, men nu när ingen är hemma är det bäst att det sitter på--
Han är så söt när jag ska plåstra om honom.. han viftar på svansen även då.. Dumma hund, sluta vifta säger jag och då viftar han ännu mera..

Nä, en liten kisserunda, ta på sig ansiktet och sedan cykla till jobbet

Have a nice day !!

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0