<3

Har jag sagt det innan?? Att jag älskar mitt nya STORA kök... Just nu står jag vid bänken och bloggar.. Tittar ut där Fridholf hjälper husse med att bära pinnar... Nja, hjälper är kanske att ta i..
Ser även att min torkvinda ser ut som lutande tornet i Pisa.. Blåser visst ute..

På spisen puttrar söndagssteken och i ugnen står kladdkaka <3

Igår hade vi på Bruket en liten fotbollsturnering och vi hade då bjudit in Sunnas fritidsgård.. Blev inte riktigt som vi tänkt oss utan det gick så långt att vi fick avbryta turneringen..
Jag skämdes något fruktansvärt och jag som brukar vara så stolt över våra ungdomar.. Ja, nu var det ju inte alla utan bara ett par stycken.. USCH!!!
Men trots tråkigheter så avslutades kvällen väldigt bra.. Tack Therese <3

Nä, nu ska Lisa och jag ner till stan och handla lite som jag glömde igår..

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0