Top gun & två och en halv man

Top Gun är en amerikansk film från 1986.
Kapten Peter "Maverick" Mitchell (Tom Cruise) är stridspilot i USA:s flotta ombord på hangarfartyget USS Enterprise och har som mål i livet är att bli den bästa piloten i världen. Han och hans navigatör löjtnant Nick 'Goose' Bradshaw (Anthony Edwards) skickas till flygskolan TOP GUN som sägs utbilda de bästa piloterna i världen. När han träffar sin stora kärlek, Charlotte "Charlie" Blackwood (Kelly McGillis) som visar sig vara civilanställd instruktör, måste han välja. Kärleken eller sitt livs drömchans?

Vem i min ålder har inte sett denna film.. jag har sett den hur många gånger som helst och tycker den fortfarande är underbar ;) Ikväll så Lisa och jag den och den fick godkänt av henne !

Men innan vi tittade på den så kollade jag på det nya avsnittet av 2 1/2 men med Ashton Kutcher, men HALLÅ!!! Hur snygg är inte han då !?!? Blir ju alldeles knäsvag ;) Han kommer att klara sig perfekt i den nya rollen och jag kommer INTE sakna Charlie ;) Kommer ni?!?
De hade gjort övergången väldigt bra... Han liksom sprängdes som en "köttfylld ballong" Jaja, ni får se själv !

Nu ska jag gå en sväng med liten hund sedan hopp i sängen...
Just nu 1 dag, 20 timmar och 12 minuter kvar ;)

Nattnatt

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0