Rugby!

Det här är ju lite roligt.. Världensbästa skolvaktmästare läser min blogg ! Roland och jag jobbade ihop när jag jobbade på Kallingeskolan och han vikade där då som vaktmästare.. Våra vägar har korsat med jämna mellanrum efter det och nu senast i början av sommaren då Roland körde en av bussarn till Liseberg.. Nu visar det sig alltså att han läser min blogg ;) KUL !!
Roland tyckte att jag skulle börja träna Rugby på söndagar ;) Nja, Roland, jag får nog tacka nej där... För det första är jag BOLLRÄDD, även om bollen inte är rund så är det en BOLL !! Sedan har jag min Boxträning på söndagar så TACK för inbjudan men nej tack ;)

Idag är det först jobb som gäller. Slutar klockan tolv och ska då träffa min favvokille för fika på stan... Därefter ska jag på lite fotojobb... Två barn som ska fotas.. Deras pappa fyller jämt och hans lilla fruga ska ge bort en bild på sina/deras barn till honom... Perfekt väder för utomhusfotografering!!


Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0