Nya tag

Gårdagen var jätte jobbig...

Begravningen var jätte vacker, men fruktansvärt tung för mig.. Var längesedan jag blev så hysteriskt ledsen på en begravning.. De sista jag varit på har jag ju haft någon annan att ta hand om, stöttat och tröstat så pass att mina egna känslor har fått stå vid sidan om...  Men igår hade jag bara mig själv att tänka på..Jag grät och sörjde först och främst A, men sedan var det nog min egna mormor och Pelles mormor som var som en mormor till oss ALLA !! Samtidigt som det är jobbigt kändes det skönt att verkligen få släppa ut sina tårar...
Jag vet ju att A har det bra nu, slipper att plågas i sin hemska sjukdom. Att A´s anhöriga också nu kan andas ut, även om deras saknad är mmycket tung och jobbig just nu.
Prästen sa något jätte vackert som A hade sagt vid något tillfälle, tror jag kommer ihåg:
- Jag levde igår, Jag lever idag och Jag ser framåt att få leva imorgon <3 Tror det var så men är inte hundra.. Jag tyckte det var fint iallafall, kloka ord från en klok kvinna som kommer vara saknad av många !

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0