Ny väska !!

Dagens Ebay fynd !!

Eftersom jag "hittat" Ebay och köpt lite ny utrustning till min älskade kamera så måste jag ha större väska ;) Har letat mycket men ALLA stora är ju sååå dyra.. Kollade in på Ebay i Storbritannien och hittade denna väska! Super stor och jag får plats med allt och lite till ;)

Kollade upp vad den skulle kosta här hemma och hittade en och den skulle kosta ca 850:- exklusive frakt.. På Ebay fick jag den för 500 och då MED frakt...Blev så glad så !!

Jag rekommenderar er som handlar på Tradera, gör ett besök på ebay.se, visst det tar längre tid men är MYCKET billigare.. Vissa tar inte ens någon frakt avgift (oftast från Kina)

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0