Mobbning !

De pratar om mobbning på nyheterna.. Det var visst någon undersökning som någon hade gjort och den visade att mobbningen INTE hade sjunkit som man trodde...

Tyvärr måsta jag bara säga att mobbning tyvärr ALDRIG kommer att försvinna... Så länge det finns människor, barn eller vuxna spelar ingen roll, som tror att de är mer än andra så kommer vi aldrig inte råda bot mot mobbning. Tyvärr så är det sant..
Jag blev själv mobbad under min uppväxt och tyvärr så tror jag inte att alla de som höll på vet idag hur illa de behandlade mig..

Givetvis ska vi inte strunta i mobbningen utan fortsätta kämpa emot den.. men när politiker sitter och snacka en massa skit tycker jag hon ska gå ut i skolorna och titta och SE hur det funkar i verkligheten..

Eftersom jag har jobbat i skolans värld och nu på deras fritid så vet jag hur svårt det är.. Jag gjorde allt vad jag kunde och gör fortfarande för allt stoppa mobbningen....

Jag hoppas att ni som läser här kämpar ni också <3

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tina Johansson

Självklart Catrin, jag var oxå en av de mobbade, ensamma.. Det sitter kvar hela livet, på ett eller annat sätt. Och jag tror som du, att mobbarna inte alltid är medvetna vad de ställer till med...

2011-09-06 @ 00:23:34

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0