Fotojobb!!

Nu imorse har jag varit och gjort ett litet fotojobb... Två barn och en mamma ville bli förevigade.. Egentligen var det ju bara barnen som skulle bli fotade men tog ett par på mamma med barnen också.. Mer änså här får ni inte se än eftersom jag vill att de ska se bilderna själva först ;)

Fruktansvärt mycke mygg var det iallafall ute vid sjön där vi var... Benen är nu återigen fulla av myggbett.. De älskar verkligen mig och mina ben.. Dumma dom ;)

Nu blir det städ, strykning och sedan senare blir det träning... Skönt att få boxa av mig lite...

See you later and have a perfect day !

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Ella

Då vet du att du är älskad av flera miljoner :) <3

2011-09-04 @ 14:12:53

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0