Ett "brev"


Från Ola: Jag har varit placerad på Västerbo barnhem. Blev placerad där straxt efter jag föddes (1976). Jag kommer inte ihåg hur länge jag var där innan mina nuvarande föräldrar fick hämta mig, men det kan man kolla. Idag är jag 35 och har inget minne från den tiden... I wonder why hehehe. Nåväl, Någon som vet om det finns några listor någonstans man kan få tag på över barnhemsplacerade barn från den tiden eller är detta hemliga dokument?

Åh vad roligt att du hittade min blogg och att du skrev ;)

Alla handlingar om "oss" barnhemsbarn finns diariefört och har för mig att de finns under landstinget.. Jag kollade upp för många år sedan men fick bara reda på lite saker om mig själv.. Allt är ju "hemligt" tills våra biologiska föräldrar är "borta" Så sa de iallafall till mig i mitten på 90talet..
Om du är född 1976 så kanske vi har setts.. Eller jag sett dig iallafall.. Min syster låg på Västerbo ett par veckor innan våra föräldrar adopterade henne också ;)

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0