Nattjobb...

Snart dags att sticka iväg till jobbet.. Vi har Lan på Bruket i två dygn och jag ska jobba bägge nätterna...
har då försökt att sova mitt på dagen idag, men det gick ju INTE.. Jo en timme sedan var jag klarvaken.. Brukar ju aldrig annars ha problem med att sova mitt på dan.. Hmmm

Annars har jag bara tagit det lugnt idag.. Varit ute med lilleman på promenader och nu märks det att det är HÖST.. Även om temeraturen har stått på 14grader idag så är det ändå rått... USCH !!

Fick även ett sms från Kristoffer idag... Undrade om vi kunde ta lite fler bilder nu i veckan.. Så onsdag blir det till att leka fotograf igen ;) Kulkul!!

Nä nu ska jag göra fig färdig för att åka till jobbet..

NattNatt

Ordet är ditt! ♥
Postat av: Tiiza

härligt, hoppas på massa bilder ^^,

BILDBOMB!!

2011-10-31 @ 21:29:03
URL: http://tiiza.blogg.se/

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0