Mina

Jahaja.. Då har jag gått och blivit förälskad igen ;) Och ja, i skor även denna gång... Eller rättare sagt i ett par stövlar.. Så typiskt mig ;) Men jag är ju som jag är...

Igår blev det inte många knop gjorda här efter träningen... Käkade lite med Lisa sedan kollade jag på Tvn.. Tittade på de avsnitt jag missat av Hollywood fruarna som jag missat sedan vi var i Turklandet... (SAKNAR VÄRMEN OCH SOLEN)

Somande i soffan strax efter det jag varit ute med Fridholf vid 22 tiden och vaknade av en puss från maken som varit på lite fest hos oss chef, vid 24 tiden!

Kröp ner tillsammans under täcket och somnade gott till Pelles prat ;)

Ordet är ditt! ♥

♥Kommentera inlägget här♥:

Ditt namn:
Vill du bli ihågkommen? Klicka här!

E-postadress: (Publiceras givetvis INTE)

Din Bloggadress här, Tack:

♥Kommentar♥:

Trackback
RSS 2.0